ח"כ אל חרומי התערב לטובת משפחתו שהשתלטה על אדמות מדינה בנגב

    ישראל רובין No Comments on ח"כ אל חרומי התערב לטובת משפחתו שהשתלטה על אדמות מדינה בנגב

    מה מסתירים? ח"כ רוטמן בשאילתא דחופה: בני משפחתו של חה"כ סעיד אלחרומי השתלטו על אדמות ביישוב שגב שלום בניגוד לחוק, בנוסף התערב ח"כ אלחרומי ומשרד הכלכלה בנושא באופן שמנע בניית שכונה חדשה

    ח"כ שמחה רוטמן צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן הגיש היום (ראשון) הצעה דחופה לסדר בנושא התערבותו של ח"כ סעיד אל חרומי בהליכים משפטיים שניהלה המדינה נגד אימו, אחיו ואחייניו.

    סוגייה זו סוקרה בהרחבה בשבת האחרונה (26.6.2021) בכתבתו של העיתונאי קלמן ליבסקינד בעיתון מעריב שפירטה בין היתר כיצד השתלטה משפחת חרומי על שטחים שאמורים היו לשמש לצורך הקמת שכונה חדשה.

    עוד פורט בכתבה, כיצד התערב ח"כ אלחרומי בהליכים, תוך שהוא מביא לביטול ההליכים המשפטיים והשארת משפחתו בשטחים עליהם השתלטה בניגוד לחוק.

    ח"כ רוטמן אמר כי "התנהלותו זו של ח"כ אלחרומי פוגעת בראש ובראשונה בתושבי הכפר, כך שלא ניתן להקים בשטחים עליהם השתלטה משפחתו שכונה חדשה".

    עוד הוסיף, "צמרת משרד הכלכלה, שאמורה הייתה לפעול לרווחתם של תושבי הכפר, בוחרת לפעול לטובת קידום אינטרס פרטי של קבוצת פורעי חוק תוך עידוד אזרחים לפלוש לשטחים לא להם, כך שנוצר מצג כי הדבר עשוי לעבור בשתיקה ואף לקבל את אישורה של המדינה".

     



    0 תגובות